Wednesday, June 2, 2010

Life, the universe and everything.

Idag fick sötaste lilla Blomma somna in efter ett par månaders krasslighet. Hon blev nästan ett år och nio månader gammal, så det var nog egentligen dags för den lilla hamstertanten att dra vidare, om än inte helt på egen hand. Jag är sjukt glad att åtminstone djuren kan få dödshjälp när de börjar få ont och inte klarar av att äta längre. Det är onödigt att låta dem lida in i det sista (som vi hela tiden gör med vår egen art, what the fuck is that shit all about?), och jag hoppas innerligt att jag i framtiden själv kommer kunna få välja när det är dags att kassera min egen farkost. I en perfekt värld hade mina gnagare, som hade levt väldigt mycket längre än jag, förbarmat sig över mig och tagit med mig till veterinären dagen då jag knaprat mig resistent mot alla typer av opiater samt börjat bajsa på mig.

Vidare känner jag att jag behöver informera er om att mina svettkörtlar får fontänspasmer av kombinationen 25 plusgrader och Cymbalta. Utan någon som helst förvarning får jag lökringar av sällan skådat slag och känner hur fukten gör att det skaver i diverse veck. Blir typ panikvarm out of fucking nowhere. Som en feber som ligger och lurar i buskarna och plötsligt stormar ut och våldför sig på en. Utifrån och in och sedan ut igen. Ungefär?

På detta mår jag sjukt cp och vill typ knarka alternativt dö. KRAM HEJ!

2 comments:

  1. Gaaahhhh! Fan jag skrev värsta kommentaren men glömde fylla i säkerhetskoden... ta bort bort bort den funktionen! haha

    Iallafall. Köp apotekets ACO extra effektiv antiperspirant. pris ca 50kr.
    Man ska ta den med minst 72 timmars mellanrum... jag tar den med 48... men riskerar torr-eksem o sveda.
    Använder ibland i ansiktet med... men aktar ögonen.. ta lite på kvällen.. sov ed det o tvätta bort på morronen.
    Jag tar även under boobs o på ryggen.
    Skönt att nåt FUNKAR! Haft den de senaste 5 åren...

    Ja jag ÄR överlycklig att du ÄNTLIGEN skaffat riktig blogg haha
    KRAM!

    ReplyDelete
  2. Oj! Jag har iofs ganska känslig hud, men jag kan ju alltid köpa en och testa. För ja, du vet ju precis hur sinnesstört mycket man svettas av den där medicinen haha. ;( Tuuuusen kramar! <3

    ReplyDelete