Thursday, June 24, 2010

Alban Hefin.

Yei, Ryssland och Sara är på väg hit nu! Det var bara några dagar sedan jag såg dem sist, men jag har ändå hunnit börja sakna dem något alldeles enormt. Vad är grejen med att bo på andra sidan landet, va va va? I Göteborg dessutom, av alla effin' städer i världen. IG I say!

Ikväll ska vi till Igor och Linda for some bbq and chillnesses, bästa förpeppen inför midsommarhelgshetsen. Planen är nämligen att vi ska dansa någonstans ute i skogen hela dagen/natten imorgon, dock inte bara som en hyllning till sommarsolståndet, utan även för att stora delar av kärlekskretsen har fyllt, fyller eller ska fylla en väldans massa år (och just idag råkar det vara Thomas födelsedag, grattis din gamle bäver!).

Jag känner mig på överdrivet bra humör trots att det är så mycket som händer runt mig. Kanske borde ta det som ett gott tecken och avlägsna mig från datorn. Typ nu. Klem!

No comments:

Post a Comment