Thursday, June 17, 2010

Royal rush.

Whoa, idag har jag inte klarat av att sitta still en halv sekund. Slog upp ögonen vid tolvtiden "imorse" och kastade mig upp ur sängen. Städade hela lägenheten, städade hos Arisu, diskade, skrubbade rent random smutsiga saker (köksluckor, ugnsräcken, skrivare, hörlurar, tangentbord, speglar...) och sedan satt jag och twitchade i ett par timmar i väntan på att pulsen skulle gå ner lite. Den gick aldrig ner haha. Nu har jag varit våldsamt rastlös i flera timmar, men jag kommer inte på något vettigt att lägga min energi på. Göra armhävningar och skrika? Ringa sönder grannens dörrklocka? Kasta mig ut från balkongen och bryta några ben så att någon kan trycka i mig lite morfin? Gleh.

Ska försöka varva ner med någon dokumentär som Ryssland tyckte att jag och Patrik skulle se. Kanske lite Big Bang Theory efter det (omnom Sheldon), sedan tänkte jag hetspacka innan jag klämmer i mig nattknarket så jag slipper göra det i svinottan. Morgonpackning brukar alltid resultera i att jag glömmer huvudet hemma, och det vore ju lite tråkigt nu när jag äntligen orkat tvätta håret och göra mig lite fin för Göteblä.

Ta hand om Hufvudstaden medan jag är borta så är ni rara (and do not hesitate to rape some Royal Asses for me, you know, just for the lulz). PUWS!

No comments:

Post a Comment