Thursday, June 3, 2010

Deeply disturbed.

De senaste veckorna har mina drömmar varit helt sjukt intensiva och realistiska. Vet inte om det beror på nedtrappningen av komaknarket (Zopiklon, jävlar vilken slägga det lilla pillret är) eller om jag börjar skeva ur lite igen, men jag vaknar med ett ryck varje morgon och känner mig smått förvirrad över att precis ha idkat BDSM med en gammal väninna från mellanstadiet eller haft ihjäl en familjemedlem med en brödkniv. Ibland blir jag lite rädd att jag faktiskt gjort något sjukt under natten, för jag har tydligen en tendens att somnambulera när jag tagit min nattmedicin. Hittar blåmärken lite varstans på kroppen och ibland en och annan bula utan en halv aning om hur det har gått till. Lyckligtvis är den enda personen som tagit någon som helst skada av min nattvandring jag själv, alla andra har mest bara skrattat åt mig när jag kastat mig ut ur sängen, faceplantat golvet och krävt att få chokladsås för att jag bestämt ska ha sex med någon som inte finns.

Nu ska jag ta en fruktansvärt outhärdligt varm dusch och börja förbereda mig lite inför eftermmiddagens/kvällens galenskaper. En viss herr Angleby och jag ska nämligen träffas och diskutera gastroenterologiska besvär samt trigga våra egna dito med alkoholhaltig dryck. ALEKXSES UNITE! RECTAL EXAMINATION POWER, GO!

No comments:

Post a Comment