Tuesday, May 1, 2012

Kick the Habit, day 2.

Mjahaja, det vart tydligen svårare att sova också. Har legat och snurrat in mig i lakanen, drömt om Emilia (Big Big World-bruden, wat), Göteborg (fy FAN) samt kallsvettats hela natten. Varit uppe ett par timmar nu och stirrat in i väggen i väntan på att hjärnan skulle samla sig lite så jag kunde kliva upp ur sänghelvetet (svettbassängen snarare), och nu har jag ännu en dag av rollercoasting framför mig.

Gårdagen gick helt i manins tecken. Jag städade lägenheten igen, stod i duschen i en timme där jag prompt skulle tänka sönder hjärnan samt ritade av en gammal bild på Linnea, en kär gammal vän som jag tappade kort efter att jag började punda i sjuttonårsåldern (nobody likes a junkie).


En annan lite småjobbig grej är att jag inte är hungrig, alls. Får tvinga i mig små portioner mat för att slippa blodsockerfall från helvetet. Detta tror jag i och för sig är en bieffekt av att jag slutat supa. Tidigare levde jag på fyllemunchies, nu sitter jag med något slags tjackavtändning och magen har kastat in handduken. Winning.

No comments:

Post a Comment