Wednesday, May 16, 2012

Everybody loves a rapist.

Alexander Jubal Rye våldtog mig vid flera tillfällen från januari till juni 2011. Det finns ett helt arkiv med bevis, och flera av dokumenten innehåller hans erkännanden som han i de flesta fall skickat till mig och mina närmaste per SMS och/eller mail.

Det finns även en ganska stor skara människor som valt att ställa sig på hans sida. Lite underligt med tanke på att han fick två års fängelse för det han gjort, något jag personligen anser styrker det faktum att han begått svårt kriminella handlingar. Detta driver mig till att vilja publicera namn och bild på varje jävel som understår sig att ta mig för en lögnare.

If I do, and trust me on this one, there will be consequences.

1 comment:

  1. "If I do, and trust me on this one, there will be consequences." Love it... That is how to play the game, you are a good learner.

    ReplyDelete