Monday, August 30, 2010

Straight outta Compton.

Köpte lite folle så att jag kan svälja ner mina lugnande med något gott och lite sådär extra rogivande. Så nu sitter jag och myser med en kall öl i väntan på att hjärnan ska chilla lite. Började plötsligt och hastigt tänka på alla måsten och borden och skräp, och blev ju i vanlig ordning sugen på att bodyslamma vattentornet mellan Tensta och Hjulsta från ungefär 11500 meters höjd. Pynta den fula grå cylindern med lite rött, piffa upp ghettot lite på ett härligt ghettodekadent sätt. Delicious, yes?

I början av oktober gör jag för övrigt slut med Husby och planterar min lekamen i Sundbyberg (Mariehäll) istället. Och det är i grevens jävla tid ska jag säga er, jag är så otroligt jävla LESS på alla skitungar här som ränner omkring och sparkar sönder fönster, plågar folks katter, defekerar i trapphusen, sätter eld på papperskorgar, stoppar rulltrappor, kallar en hora/rasse/äckel samt gnäller om hur jävla synd det är om dem för att de har ett hem. Var i helvete är deras föräldrar? Har de ens pratat med dem om hur DE haft det innan de tvingades lämna allt de ägde och älskade för något nytt och främmande? Att de gjort det för sina barns och kommande barnbarns skull? I guess not, och jag tror att jag kommer fira min flytt med att dela ut smisk till varenda jävla snorunge jag hört skrika och/eller spotta efter mig. Vi bor ju i ett lite halvrart land där aga inte är helt ok, så de kan ju alltid hoppas att polisen kommer och tar det hysteriska, rödhåriga lilla psykfallet.

No comments:

Post a Comment