Wednesday, August 18, 2010

Atatürk is watching you masturbate.

Hej alla små djur! Nu är jag äntligen hemma igen, några dagar innan planerad hemfärd. Egentligen skulle vi kommit hem på fredag, men en i sällskapet blev så otroligt påfrestande att vistas kring så jag och Marie-Linn tog beslutet att fly fältet och bokade ett par restplatser på flygplatsen i Istanbul. Trots att det kostade hur mycket som helst (nästan 3000 kronor per person) var det värt det, för situationen var svårt ohållbar och någon hade antagligen blivit mördad om vi tvingats vänta till på fredag. Jag tänker inte lämna ut några detaljer, men jag har nu gjort slut med en "vän" samt funnit en ny bekantskap jag redan saknar trots att vi hängt intensivt i tio dagar och bara varit ifrån varandra i ett dygn. Värsta darlingen, omigosh! <3

För första gången på ett drygt decennium har jag även lyckats få lite färg! Någon sorts ljusbrun nyans med en touch av rött och en liten flock fräknar mitt i nyllet. Hade jag inte använt solkrämen (faktor 30 lol) hade jag antagligen varit jävligt död. Cymbaltan jävlades inte överdrivet mycket för alla tycktes svettas floder i hettan (45 grader i skuggan!!1), dock kändes det som att jag hade vätskebrist i perioder och vågade därför inte dricka något alkoholhaltigt förrän kvällen innan vi åkte. Förstår ni hur mycket jag suktar efter en kall öl just nu? GAH! Tur att Jinxet kommer förbi en sväng ikväll så att jag kan göra något åt abstinensen utan att känna mig som en smygalkis.

All in all; min första utflykt på tusen år både ägde och sög. Önskar att vi hade sluppit teh fucking drama som tvingade sig på oss dagligen, men man kan ju inte få allt här i världen. Aldrig mer Turkiet!

SAKNAR ER ÇOKT! :*

1 comment:

  1. VELKOMEN HEEEEEEM! Ölhäng-superbäng-däcka-var-som-helst-utom-i-en-säng!?!?

    ReplyDelete