Tuesday, August 3, 2010

På östfronten litet smygpanik.

Mellanlandning i Stockholm efter en halvintensiv långhelg i Göteborg. Trots klassiskt pestkustsväder lyckades vi ha rätt kul och till och med avsluta vistelsen där med en grillkväll. Vilken jävla bedrift!

På fredag bär det av till Istanbul, så nu har jag några dagars stresspanik att se fram emot. Tvätta, fixa papper från apoteket (jag går ju på DROGER, ajajävlabaja), hämta ut tio ton mediciner, köpa kläder som funkar i ökenklimat, gråta, skrika, dra loss hårtussar från huvudet samt hitta någon kräm med solskyddsfaktor 40+.

Jag är fortfarande sjukt nyfiken på hur min kropp kommer hantera värmen därborta. Det skulle inte förvåna mig om jag kom hem röd som en nykokt kräfta och sådär lagom virrig som man blir när solens strålar trängt ända in i hjärnan på en. Men jag tänker att så länge jag inte kommer hem i en kista så är allt bra. Fucking ASBRA! Wish me schmuck!

No comments:

Post a Comment