Thursday, August 5, 2010

Stormen före lugnet.

HEJ RESFEBER! Så mycket bra och dåliga känslor på en gång, jag blir alldeles förvirrad. Samtidigt mår jag ändå rätt bra, och det känns tryggt att veta att jag åker med människor som är lugna och sansade. Jag behöver påminna mig själv om det every now and then, för när jag åkte på den här typen av semestrar förut så var det alltid i sällskap av panikslagna, sönderstressade ärkemongon. Min far lyckades alltid få mig att må så dåligt att jag nästan kräktes av ångest när vi var bortresta, något som verkar ha etsat sig fast rätt hårt i hjärnan och som förföljer mig även när han inte är med. Det ska han fanimig få en fet jävla smäll på käften för. Så jävla fet att han trillar i backen och börjar gråta.

Whah, nu är det nog bäst att jag springer in i badrummet och psykbrytsklipper mitt hår innan jag sabbar den lilla peppen jag lyckats bygga upp. Vi hörs om ett par veckor, kaosa lugnt, all min tjälekh etc osv. <3

No comments:

Post a Comment