Wednesday, July 6, 2011

Delirium tremens.

Och nu snackar jag inte om min favoritöl, utan om den faktiska effekten av att tvärt avbryta ett alkoholmissbruk. I feel like SHIT. Har inte åkt på några hallucinationer eller krampanfall än, men ungefär allt annat på listan har drabbat mig. Tar Stesolid när det blir riktigt illa, men det finns INGET som biter på huvudvärken och alla andra smärtor som härjar i min kropp just nu. Hetsdricker vatten, äter överdrivet nyttigt och försöker vistas i solen så mycket som möjligt i hopp om att kunna få mig själv på fötter snart igen. Fyfan. FYFAAAN.

Note to self: GÖR INTE OM DET HÄR, IDIOT.

2 comments:

  1. Hej min käraste dotter,

    försöker du banta?

    Puss från Bryssel!

    PS. Det var felaktig länk till SHIT. Den rätta kommer här (http://en.wikipedia.org/wiki/Feces)

    ReplyDelete
  2. Hej mor. Du är störd. :D

    Ja, man skulle väl kunna kalla det bantning då min diet brukade bestå till... 85% av öl. Tror jag svälter ihjäl långsamt härborta.

    Hoppas ni har det fint i Brysselkålen! <3

    ReplyDelete