Sunday, July 17, 2011

DIN MAMMA. Nej, min mamma.

Haiii! Varit lite afk det senaste dygnet, ty modermodemet bestämde sig för att komma upp och hälsa på i Hufvudstaden en sväng. Vi flängde runt på stan, söp ner oss lite och pratade om livet, sådär fett jävla mysigt bara. Hon försökte locka tillbaka mig till Göteborg och tyckte att jag skulle skaffa en lägenhet där istället, men när vi satt och blickade ut över Plattan och den sjukt underliga fontänen ovanpå kände jag att... Nej. Jag trivs här. I kaoset, stressen, paniken, förvirringen, smutsen, galenskapen och med alla mina fina vänner. Har förvisso en del finingar på Pestkusten också, men de flesta av dem planerar att fly landet inom en semisnar framtid, såatteh... Känns lite onödigt att dumpa allt jag byggt upp här för att sedan bli lämnad i en stad som bara ger mig panikångest och sura uppstötningar.

Blablabla. Det jag egentligen ville berätta var att jag fick en rosa OnePiece av morsdjuret strax innan hon satte av mot Bromma flygplats. :D Har velat ha en sedan jag såg dem för första gången för ett år sedan, dock rimmade prislappen inte riktigt med min ekonomi, eheh. Nu är den i alla fall MIN och jag tänker spendera resten av dagen iklädd detta otroligt skrattretande men superbekväma plagg vid min döende lappytop. GÖTT som de säger på andra sidan, söndagsslack is ON. Tacktacktack igen käraste mor, du är en riktig liten pärla. <3

No comments:

Post a Comment