Saturday, April 30, 2011

Outbreakz!

Oh haaai thaaar! Nu är jag installerad i ett område som heter Valby i Köpenhamn. Jag och Alex delar ett rum i någon sorts studentkorridorsliknande inrättning, och det är tamigsatan riktigt mysigt. Vi springer från rum till rum och delar kök och toalett med andra, något jag trodde skulle ta livet av mig, men det funkar fan! Påminner lite om Skövdetiden då jag lärde känna många fina knasbollar och gjorde av med alldeles för många hjärnceller. Jag hoppas att folket här är minst lika tossiga i hatten som alla var på P4 back in the day. :3 Inte för att jag skulle festa lika hårt nu som jag gjorde då, utan mest för att den sortens hattmakare tenderar att göra mig riktigt klad i själen.

Idag kommer Tjåmæs hit från de lite västligare delarna av Danland för att joina oss på Lille Vega och F.U.K.T:s spelning som jag sett fram emot i ett par månader nu. Allt känns sjukt 2006, och det var ett hysteriskt bra år, så min inre Party Cat spinner nöjt och matar mig med lite välförtjänt dopamin.

Ville mest bara säga att allt är chill och att tant impish mår bra, även fast hon saknar er däruppe i piratlandet (hah, kollade thepiratebay.org igår och möttes av ett stort rött "STOP", varpå jag skrattade rått i två hela sekunder, ett skratt som tvärt avbröts då insikten att jag kommer spendera en hel månad i det här landet slog mig.)

TIEM FOR DASS + DUSCH! KNUS!

No comments:

Post a Comment