Sunday, April 24, 2011

Avdelning 7.

Eller ja, det børjade på medicinakuten i onsdags efter ett svårt massivt intag av diverse førbængande medel. Jag fuckade ur, kort sagt, och ambulansen kom och hæmtade mig. Det blev kanyler och injektioner och piller och ett jævla spring och forslande fram och tillbaka mellan olika avdelningar. Først låg jag bland de dær vanliga stackars cancersjuka jævlarna, sedan skickades jag till beroendeakuten dær jag fick ligga på avgiftning i ett dygn och slutligen landade jag på min gamla favoritplats, avdelning 1. Eller, i folkmun, HELVETET. Det blev ett fem dygn långt æventyr, och jag ær hemskt ledsen att jag blev borta så længe nu nær jag ska ivæg till København på torsdag. Jag ær ordentligt bitter på mig sjælv, men jag mår bættre nu och ska førsøka hålla mig ifrån allt det dær fruktansvært delikata ett tag. Ett bra tag. Mweh. Ynk.

Nåvæl, jag lever. Allt ær semivæl och jag saknar er. Parkhæng i veckan? Ja. Hæng i veckan.

Stora mængder kærlek. <3

4 comments:

  1. förutom kärleken jag nyss skickade... kommer en stark uppmaning till dig om att skaffa en DATOR SOM SKRIVER ÅÄÖ!!!hehehehe

    lööööv i massor fina!

    ReplyDelete
  2. ...och ta bort den där irriterande ord-verifikationen när man kommenterar...
    haha

    ReplyDelete
  3. ja, parkhäng parkhäng parkhäng jajaja ja parkhäng ja parkhäng ja ja parkhäng ja

    /)
    \)

    ReplyDelete