Monday, April 25, 2011

I am wet and I am shiny.

Gott im Himmel vilka sinnesrubbade drømmar man åker på nær man tænder av på antipsykotika. :D Inatt drømde jag att jag min gamla væn JK hade genomgått ett kønsbyte och att vi var ihop. Vi køpte en gigantisk lægenhet i Birkastan i Stockholm och lagade mat som de fullstændigt superfriska killarna i ROSMT. Och så hade vi rætt konstigt sex. Ibland hade hon penis, ibland inte, och ibland var hon ett tentakelmonster. Vet inte riktigt vad fan den dær drømmen ville ha sagt, men nær jag vaknade jag mådde jag rætt bra så jag gissar att det inte var helt fel ændå. Såatteh, JK, om du kænner før att ta en fika någon dag så verkar jag vara jævligt på. :3 Seså, var inte rædd, det var bara en drøm. Bara en drøm. Eheheh.

Tænkte lyssna på lite dansk hiphop innan jag drar ut i solen och njuter av friheten. Har tokfastnat før UFO Yepha, Suspekt, Natasja, L.O.C., Odense Assholes och Niarn. It maeks me heppi. \o/ DO YOU SPARKLE WITH THAT? Ofc you do. Sunshine to y'all!

1 comment: