Tuesday, April 26, 2011

Have you ever been happy?

Avtändningar är något av det värsta jag vet. Sitter och twitchar som om jag led av the fucking Shaking Palsy. Benso hjälper inte, stillasittande gör det värre och när jag försöker skriva med penna ser det mest ut som att en seismograf med ADHD gått loss på pappret. Haaalp.

Ska till min kurator snart, som tydligen vet om att jag varit inlagd på samtliga avdelningar jag nämnt i tidigare inlägg, för att prata om mitt "missbruk". Jag föredrar att kalla det massbruk, men det verkar folk inte tycka är särskilt roligt. PUNDARJÄVEL stämmer tydligen bättre. Yay! Tack psykiatrin för att ni knarkat sönder mig, det känns som en väl genomtänkt behandling för min depression och allt vad det nu är jag lider av. Det var precis vad jag behövde, ännu en omgång av "Herregud, mitt hjärta försöker tränga upp genom strupen, jag klarar inte av att ställa mig upp, jag kräks av att tänka och jag är rädd för ALLT". Det kommer med största säkerhet göra mig frisk. Shock me into sanity, c'mon, I'm not afraid! I'm fucking TERRIFIED! :D

Ikväll ska jag kolla in Organismen och DJ Large. Hoppas mina tics går i takt med beatet, annars vore det ju lite pinsamt. Jag tror mig nämligen ha någon sorts taktkänsla i vanliga fall, men jag är inte helt säker. När jag tappar bort mig i musiken kan vad som helst hända. Svimningar, Armbåge Möter Tinning samt Öl Över Din Svindyra Skjorta/Klänning/Chihuahua har ju inträffat förut, failmoves jag inte riktigt planerat att begå. Det är dock inget som stört mig nämnvärt. Jag blir bara glad när någon delar med sig av sin dryck hur det än må gå till. ^____^

Klap ska ni ha!

No comments:

Post a Comment