Sunday, January 1, 2012

MMXII.

Gårdagen var fantastisk. Tack Metin, Jinx, Nicitha och Calle. <3

Nu har 2012 landat, jag lever än (dock fortfarande inlagd på avd.24) och jag känner att allt kommer bli bra ändå. Ser fram emot alla nya äventyr som väntar. Det var längesedan jag blickade längre fram än de kommande dagarna utan att bryta ihop av stresspanik. Men i år blir det annorlunda. Jag ska nämligen lägga självhatet och prestationsångesten på hyllan en sväng och köra hårt, leva lite, ni vet. Det är fan på tiden.

Ser även fram emot det antiklimax slutet på Mayakalendern kommer innebära för alla vidskepliga och knasiga jävlar som fått för sig att något stort kommer hända. Allt mellan The End Of The World As We Know It (fred på jorden, yatta!) och DER UNTERGANG (ALLT GÅR ÅT HELVETE OCH ALLA DÖR). Den 21 december kommer många förvirrade människor spamma sönder hela jävla internets, och jag kommer antagligen vara full och ha glömt vilken jävla dag det är. :D

Men ja. God fortsättning/fnord på er och allt sådant.

No comments:

Post a Comment