Friday, January 27, 2012

Let the beat take you.

Ikväll ska Jinx och jag nostalgitrippa lite på EBM och öl för att fira vårt massiva ägande. Those were the things that brought us together, kind of. Musiken var i alla fall den största gemensamma nämnaren.

För er som inte vet träffades vi på Kolingsborg en natt när klubben Tech Noir bjöd upp till fest, jag tror att det var dagen efter att hon hade fyllt 18. Hon var helt nykter och jag var hög som ett hus på MDMA. Det var tamigsatan kärlek vid första ögonkastet. Jag hade aldrig någonsin delat ut en så djup, innerlig och evighetslång kram till någon jag inte träffat tidigare som jag gjorde då. Hon kramade tillbaka, antagligen lite freaked out, men precis lika hårt och innerligt. Nu bor vi ihop och delar på i princip allt, men har samtidigt varsitt eget liv i varsitt hörn av lägenheten. "Är hon din sambo?" har både jag och hon fått höra, och mäklaren som var med vid alla visningar vi var på var helt övertygad om att vi var ett lesbiskt par. Verkligheten är dock så jävla mycket bättre. Vi är fucking rumsbästisar. RUMSBÄSTISAR! God I love that bitch so much. Mrawh! Bäst jag sätter punkt här, ty risken är överhängande att jag bögar ur totalt och börjar grina.

Snöstång, induktionshäll och korvkiosk, catch ya later!

2 comments: