Tuesday, January 17, 2012

Brænder #imiteme ned.

Jag startade en kanal på IRC med förhoppningen att det skulle bli ett forum där folk från alla håll och kanter kan samlas på en plats och prata om allt som faller dem in, utan att någon ska utsättas för personliga påhopp för att de ser på saker ur ett annat perspektiv än övriga kanalmedlemmar. But shit went sideways. Jag råkade släppa in lite för många, och några visade sig vara riktigt... Ja, något stämmer inte i hatten på dessa helt enkelt.

Därför har jag valt att lämna kanalen, och någon påpekade så fint att jag ändå gett bort den till en annan kanalmedlem (detta innebar att någon annan fick bestämma vilka som skulle få komma in i kanalen, inget annat), så det var väl lika bra. Det är nyttigt att misslyckas med ett projekt ibland. Det ger grogrund för något nytt, bättre och mer finslipat, och tro fan att jag redan påbörjat arbetet. :D Tack för en bunt fina minnen och lite nya insikter #imiteme! See you on the flipside (helst inte).

No comments:

Post a Comment