Tuesday, September 18, 2012

Jag har en plan med allt.

Och vem fan kallar du manipulativ? Jag tror snarare att det som följde efter att du helt oprovocerat pissat på och ljugit för din "vän" är ett beteende som faller under den kategorin. Men det är ju inte lätt veta vad alla ord betyder, stora ord som "manipulativ" och "baktanke". Det är heller inte lätt att veta att det är bättre att ta sin medicin när man är så svårt stukad som du är än att punda sönder sin skalle. Man lär sig med tiden gissar jag. De flesta kring slutet av tonåren, men somliga behöver lite mer tid på sig. Those special people, who ride the short bus to school.

Cunt.

13 comments:

  1. Gobby, detta påminner om en f.d. Gemensam vän... Borderliners alltså. //Dolan

    ReplyDelete
  2. Dolan, det är den "vännen" inlägget är dedikerat till. ;P

    <3

    ReplyDelete
  3. Orka skriva halvkryptiska meddelande på sin blogg till gamla vänner. Liksom konfrontera irl eller skit i det?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orka läsa min blogg, misstolka mitt inlägg och dra en onödig jävla kommentar? :D

      Delete
  4. Orka köra "läs inte min blogg om det inte passar!!!!!11"-kortet så fort någon kommer med minsta kritik? Och missuppfatta, missuppfatta vad? Jag ser ju vad jag ju ser. Du har tom. svarat här i kommentarsfältet att texten är "dedikerad till en vän", vilket är precis min uppfattning.

    Ta en chillpill guuurl. Försöker inte "sätta dit dig". Du verkar 1: smart 2: skriva bra, det är ju därför jag läser din blogg. Det är bara just såna inlägg som det ovan känns lite, eh ovärdigt? That's all.

    ReplyDelete
  5. Haha, awh, de läser fortfarande min blogg. <3

    Men ja, det är ju svårt att ta det face to face med någon som blockat en överallt. :) Hon läser min blogg, hon vet att jag syftar på henne, and that's what this is about.

    Och läs-inte-min-blogg-om-det-inte-passar-kortet känns som ett jävligt bra kort när folk fuckar ur över saker som inte rör dem.

    ReplyDelete
  6. Och om vi bortser från henne, Jacqueline, din blogg är saknad.

    ReplyDelete
  7. Naw, tack.

    Ps: hatar ordverifieringsfunktionen här.

    ReplyDelete
  8. I know. Ska försöka få ordning på det. Om Blogger behagar samarbeta for once.

    ReplyDelete
  9. Alltså detta var ju så uppenbart för de personer det berör att det är uppenbart. Eftersom man måste kunna ventilera saker även om det berör slutna kretsar, så känns inte kritik befogad bara för att man inte kan relatera till inlägget.

    //Dolan

    ReplyDelete