Thursday, September 20, 2012

...But nothing is lost.

Känner att jag behöver tillägga att sommaren inte bara varit pest och pina. Vissa dagar har den till och med varit så fantastiskt jävla kalasbra att jag trillat av golvet. Ord räcker inte riktigt till, so I'll let a bunch of pictures talk.


F[A]SS-laget, kärlekspsykbryt.


Tandkrämsmassakern. o_O


Finaste Susi, på myskalas med Max, Frösse och Elina.


Elina, zombiestylad av mig inför le walk of ze undead.


Gävle med Markus, familjen Gothe och deras vänner.


Kvinnan i mitt liv. :*


Och sist men inte minst, en fin sammanfattning av de senaste månaderna.

2 comments:

  1. Tandkrämsmassakern <3. Tack som fan för bästa helgen fina du!. I will always be your soldier!

    <3<3<3:*:*:*:*

    ReplyDelete
  2. Så där snygg var det länge sen jag såg mig själv på en bild (tur att jag har speglar ;-) ) //Dolan

    ReplyDelete