Sunday, September 9, 2012

Go, grow, glow.

Haha, så jävla underhållande att se sina forna kretsar come together, i antingen något slags desperation eller en våldsam lust att hålla små mysiga kafferep där de utbyter verbala fekalier gällande min existens. Fint att de funnit varandra, feeding off of my leftovers (nämligen varandra), precis som de vidriga små gamar de är. Vilken sorglig liten skara alltså. Jag önskar jag hade orken att skämmas å deras vägnar, but it's such a fucking waste of time.

En annan väljer att istället uppgradera sin sociala arena till 100% and then some, samt glädjas åt hur otroligt fina människor jag plötsligt blivit omgiven av. Människor jag aldrig trodde jag skulle träffa eller lära känna för den delen heller. De bara dök upp out of fucking nowhere och fick mig att känna mig välkommen i deras liv och hem. Visste inte att sådana fanns. Mycket exotiskt.

De kommande månaderna kommer jag även flytta runt jättemycket och få träffa ännu fler fantastiska jävlar. Århus, Köpenhamn, Göteborg, eventuellt Amsterdam och Rotterdam. Jag fattar inte riktigt hur lyckligt lottad jag egentligen är. Och stark, när jag innerst inne känner mig riktigt svag. Haha, åh...

Life, u so wonderfully random. :* Please be my friend more often.

2 comments: