Sunday, June 5, 2011

I'm Buck, and I will fuck you sideways.

Mitt huvud är så jävla fullt av skit just nu att jag inte ens kan få ihop ett ordentligt blogginlägg. Knappar ner några ord, raderar, börjar om, raderar, blir arg på mig själv, försöker igen, känner hur jag helst av allt bara vill knyckla ihop laptopen och köra ner den i halsen på någon... Repeat. Är så ofokuserad att jag blir hysterisk och dryg när Alex (pølsemannen) försöker prata med mig medan jag skriver. Jag orkar inte vara ett sådant as egentligen, men det labila lilla monstret inom mig fortsätter rasa fram som en lavin och drar med sig allt och alla som råkar komma i dess väg.

Den här helgen hade varit ett totalt jävla fiasko om det inte vore för den mysiga stunden på Skinnarviksberget med Sadia, tjejen jag delade rum med på avd. 24. Insåg inte riktigt hur mycket jag saknat henne tills vi satte oss där i solen och blickade tillbaka på misären som hade fört oss samman. Och jävlar vad vi skrattade åt hela skiten. <3

Nu ska jag ta min nattmedicin och hata skiten ur mänskligheten tills jag somnar. Sov gott era jävla as.

No comments:

Post a Comment