Monday, September 26, 2011

Operating, generating, new life.

Kom tillbaka till Göteborg från Rom inatt, efter en tolv timmar lång helvetesresa. Long story short; allt som kunde gå snett gick så jävla snett att sniskan själv blev imponerad. :D

Fick i alla fall en långhelg i sommarvärme, något som förhoppningsvis kommer hjälpa min hjärna att stå ut med ännu en höst och en vinter. Gonna dodge psyk så gott jag kan. Vill liksom inte sitta inlåst nu när jag ska flytta ihop med Jinx i vår allra förstaste egnaste lägenhet. <3 And yes, det blev en fin liten trea i Sundbyberg/Mariehäll. Adolfsbergsvägen (brf. "Segerhill", I shit ye not lolol), paradiset på jorden, där ska vi söndra och härska tills en eventuell landsflykt skiljer oss åt. Ska bli så jävla mysigt att äntligen få inreda och pyssla utan att känna stressen över att kontraktet när som helst kommer att löpa ut och att man än en gång kommer hamna på gatan. Känns helt jävla overkligt. Overkligt, stört och helt fantastiskt.

Diddlywells, nu ska jag passa på att krama livet ur min brüd, ty ikväll blir det ännu mer resande, bort bort bort från pestkusten. Alltid på väg åt något håll, ett måste om jag vill ha vettet i behåll. SNIPP, SNAPP, SNUT, håll din trut, klart slut.

No comments:

Post a Comment