Tuesday, December 21, 2010

You're a loser, baby.

HEJ BLOGGEN! :D Jag orkar verkligen inte med att det snart är jul och skit. Jag orkar orkar orkar inte. Julen har aldrig riktigt varit min grej och kommer aldrig heller att bli det. Förra året fick jag några timmars permission för att gå på julmiddag på julafton, utöver det fick jag inte gå ut alls. AND I LOVED IT. Eller ja, jag mådde åt kukhelvete så jag tänkte inte så mycket på... Saker. Haha. Kom ut på nyårsafton och kände att jag lika gärna kunde gå hem, se Dinner for One och gå och lägga mig, men mina vänner var lite festligare än så och tyckte att man skulle fira "på riktigt". Jag drack alkoholfri skumpa och blev tröttare och tröttare för varje kliv de tog på stegen mot en högre promillehalt. Jag önskade så att jag hade orken att kasta mig upp för den där jävla stegen och tippa över till Mumindalen, men jag var duktig och blundade hårt och höll för öronen istället.

Just nu funderar jag över hur fan jag ska orka köpa julklappar till folk. Känner mest för att sätta mig på golvet i badrummet och våldtäktsduscha resten av dagen.

No comments:

Post a Comment