Sunday, October 24, 2010

Hej grannar.

Idag fick vi lära känna de flesta av våra grannar på Patriks fars initiativ. Drop in, vin, öl, snittar och chips var tydligen en bra kombination, för plötsligt är vi en del av hyresgästföreningen och ska dra ihop alla som bor i fastigheten för att ansluta oss till fiberlinan som uppenbarligen redan ligger under vägen precis utanför. ADSL är inte ett alternativ när det enda som håller en vid liv om vintrarna är serier och musik, neineinei. Nerdyness prevails, god bless them webternets! Perkele vilken lyckad söndagskväll.

Nu ska jag äta fucking chips. Luv!

2 comments:

  1. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp dethär.. Men du skriver så bra och roligt osv att jag aldrig kan komma på ngt fyndigt att kommentera.
    Puss

    ReplyDelete
  2. Ja visst skriver hon bra!
    Det gör mig så glad när jag läser hennes välformulerade texter.

    ReplyDelete