Saturday, December 22, 2012

Ragnarøkkr cancelled.

Istället flyttade jag (while incredibly ill) och sitter nu i mitt nya hem. Jag trivs så ohemulet hårt att jag nästan skäms. Får lust att dynamitrunka vid blotta tanken på att jag aldrig kommer behöva sätta min fot på Segerhill igen. En vacker lägenhet med den vackraste utsikten man kan drömma om när man är lite som jag är räcker inte riktigt när man riskerar att brännas på bål varje gång man råkar stryka styrelsen mothårs. Något man gör hela tiden om man tycker om att andas. Det är inte riktigt min stil. Lite stök, bök och oväsen känns som givna kriterier när man bor i lägenhet. Om man aldrig hör eller ser sina grannar kan man lätt börja tro på spöken, vampyrer och zombies.

Nu släpper jag den ångesten. Ett glas vin och lite pepparkakor på det, fuck fucking yes. Tack till alla som hjälpt mig att flytta samt göra det mysigt i min nya koja. Ni är saffran värda. :*

Totoro hjälpte till.

No comments:

Post a Comment