Sunday, November 7, 2010

Uncomfortably numb.

Igår fyllde Traffic hela åtta år vilket självklart skulle firas hårt och skoningslöst. Det har varit min favoritklubb sedan jag fyllde myndig, no fucking doubt, så jag planerade att ta kvällen ända in i kaklet. Tro fan att jag lyckades. Vaknade på akutmottagningen på S:t Görans sjukhus kring småtimmarna och slogs av total panik, jag var helt övertygad om att något skit hade hänt och att de skulle låsa in mig igen. Sköterskorna var dock smarta och förstod att jag bara var full som ett dussin ägg. Jag kom hem i ett (extremt blåslaget) stycke och låg i koma till för en timme sedan. :3

Nu väntar jag på att Stesoliden ska börja verka, sedan har jag ett halvår av total nykterhet att se fram emot. Inte ens en lättöl får förtäras förrän i maj. Lol på det, lol på mig och lol på alla konstigheter folk får för sig ibland.

All min kärlek.

No comments:

Post a Comment