Monday, September 27, 2010

At 24 the world was mine.

Enligt passet är jag nu hur gammal som helst, men det är ok för jag har fått äta helt sinnessjuka mängder tårta de senaste dagarna. På min 23-årsdag var min mage så jävla trasig att jag lyckades ta ett par tuggor av min födelsedagstårta, sedan höll jag på att kräkas och svimma. Kände att jag behövde ta igen lite för det där i år, så jag tror jag lyckades smälla i mig en sisådär åtta jättestora bitar allt som allt. COOKIE MONSTER IN DA HOUSE! Nomnomnomnomnom. :3

I fredags hade jag en liten födelsedagsfest som blev en giganormous födelsedagsfest som vägrade ta slut. De sista gästerna åkte strax innan lunch på lördagen, och gammal som jag är har jag fortfarande inte lyckats ta igen mig ordentligt. Hade jag fått en alldeles egen narkosläkare i present hade jag nog beställt en rejäl koma resten av veckan. Eller ja, åtminstone till på lördag, då vi ÄNTLIGEN lämnar this hellhole.

Trots att läkaren uteblev har jag fått så många otroligt fina presenter att jag blev sådär smygbögigt tårögd när jag satt och tittade på dem i lördags. Likadant i onsdags när jag kikade in på Facebook en snabbis på kvällen... Nästan hundra gratulationer från olika håll i världen. Gah, blev för fan alldeles rörd. Förra året ville jag ha dödshjälp till frukost på min födelsedag, och i år fick jag det bästa firandet på ett helt effin' decennium. What gives?

Vidriga mängder kärlek ska ni ha, hela jävla bunten. <3 Ni är bästast i helaste hela världen.

No comments:

Post a Comment